Supersonic

Söndag? Jo, men det tror jag att det är idag. Har börjat tappa bort min känsla för tid då jag mest bara tar det lugnt och sitter framför datorn eller tvn. Inte superaktivt just nu. Har sagt till mig själv att det kommer ordna upp sig när skolan börjar igen, då måste jag ju ta mig i kragen och det kommer bli bättre. Som det mesta skjuts det lite på framtiden. Känns lite tomt för tillfället då jag har kollat klart på alla The Office US avsnitten som finns, tror jag tog det lite för långt då det finns fem säsonger och jag kollade slut på dem på cirka en vecka.. Men det är en av mina laster, jag är sjukt svag för serier. Man fastnar så lätt och känner någon sorts gemenskap med människorna i serien och vill veta vad som händer sen.

Igår och idag har mest ägnats åt film. Såg Pineapple Express igår och Burn After Reading idag. Riktiga kalkonfilmer som verkligen mest gjorde mig tröttare och ingen var speciellt rolig. Kanske är mitt smått depressiva sinnestillstånd inte till filmernas fördel, men inte några filmer jag kan rekommendera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0