Paw Spawret

På spåret levererar ännu en gång och Johan Wester glänser. Fan vad jag älskar detta program som får mig sittandes i soffan fredag efter fredag. Vet att de flesta jämnåriga förkastar detta och tycker det är gammel-tv, det tycker jag är struntprat. Subtil humor i sin bästa form! Må Oldsberg och Hellberg leva och leverera i många år framöver.

Annars så är jag tillbaka i rutinerna igen, skolan rullar på, om än i en makligare takt. Har inte fått några läxor eller prov att plugga på så har tid över. Läste ut Älskade Poona idag, en liten snabbläst kriminalroman från Norge som var svår att släppa ur handen. Tyckte den var bra skriven, dock så saknade jag ett ordentligt slut och författaren lämnade retsamt många lösa trådar. Något jag mest blev irriterad över, kunde ju varit snäll och besparat mig en massa funderingar och fantasier när jag åter ställer in boken i bokhyllan.. Nej nu väntar en fredagskväll att fördriva på något sätt, kanske ska man ge sig på ännu en pocket, nu när de flesta har lämnat staden så att säga. Den som lever får se.

Kommentarer
Postat av: Malin

Nu kommer jag ihåg att du ville ha bilder från nyår! Bra minne jag har va? ;) Du kan adda mig på m[email protected], men jag är inte online alltför ofta... :P

2009-01-19 @ 19:08:41
URL: http://relativt.blogg.se/
Postat av: elin

jo, jag vet. men svaret är inte så enkelt =P

2009-01-26 @ 17:33:54
URL: http://elinalbihn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0