Mexicoo

Så Donkey Kong fanns inte där jag trodde. Han hade väl kilat ut i jungeln och sitter och käkar bananer nånstans, tråkigt eftersom jag var sugen på att spela.. Men hittade i alla fall Mario så lite nostalgi är det i alla fall. Glömt bort hur tidskrävande det är och hur mycket tålamod man måste haft när man var liten och för att göra det hela ännu mer fantastiskt så klarade man spelen fast de var på engelska. Det finns ju hur mycket hjälp som helst att få när man faktiskt förstår vad uppdragen går ut på. Något jag kan ta hjälp av nu medans man som liten bara fick chansa och springa runt och leta stjärnor. Märkte i alla fall att jag tappat mycket av mitt tålamod då det inte alls uppskattas att behöva springa upp för den slingriga banan som leder upp för berget och sedan ramla ner när man ska göra sitt dubbelhopp över det stora hålet för att komma till bossen, för sjunde gången i rad.. Men fy för den som ger sig! Bara att klättra upp igen och springa vidare, igen..

Kommentarer
Postat av: Andrea

2009-01-05 @ 14:08:27
Postat av: Andrea

Haha, det låter som om du är värsta tv-spelsnörden xD

2009-01-05 @ 14:09:24
URL: http://lovelydea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0