DK

Läste lite och såg att jag hade förutsett att mitt jullov skulle innehålla skidåkning, massor med mat och en hel del träning. Det blev ju inte så, planerna krackelerade grovt och måste säga att ingen av dem åtföljdes. Inga skidor, ingen träning och inte frosseri. Men jag är inte ledsen för det, man kan ju inte följa alla mål man sätter här i livet, om man nu ska kalla det för mål.. I skrivande stund så vräker snön ner med en rasande fart och landskapet utanför mitt fönster är inte det minsta likt det jag satt och betraktade för 24 timmar sedan. Om jag förut beklagat mig och skämtat över att jag får ta och gräva upp bilen så är det mer sanning i det påståendet nu, men jag har inte planerat att åka någonstans så det är ingen fara på taket.

Nu tänkte jag ta och leta reda på vårt gamla Nintendo och lira lite Donkey Kong. Är år och dar sedan jag spelade det men har för mig att det var skoj. Nostalgi om inte annat.

Kommentarer
Postat av: Andrea

Haha, Donkey Kong, det var kul det har jag för mig xD

2009-01-03 @ 13:27:55
URL: http://lovelydea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0