Better

Årets första pass på gymmet och det var precis lika deprimerande och hemskt som jag hade föreställt mig det. Trötthet och svaghet och tvingad att se sig själv ställa ner vikterna. Inte första gången det händer att man kommer tillbaka efter en svacka och det är såhär men fan att det ska vara lika tungt varje gång. Men nu är det ju nytt år och då ska man väl få slita lite. Kommer ju komma tillbaka efter ett antal pass, men fan att det ska vara så länge sen man var där. Jaja, soundtrack till tillvaron just nu blir GN'R Better, tur att det finns musik.

Är inne i en pocket period nu, mycket läsande blir det då det bara är skit på tvn. Funkar ju bra då man har sitt lilla berg av böcker från julen. Antagligen så bryr den som läser detta inte ett skit om böcker, har mina aningar i alla fall men om det ska vara någon info så läste jag ut Förorternas Budda igår och började på Älskade Poona idag. Böcker är intressant, bildning är rikedom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0