Work

Jag undrar hur man orkar jobba med samma sak år ut och år in. Varje gång jag är på Volvo räknar jag dagarna tills det är dags att sluta. Känns inte som att det är ett bra upplägg för framtiden när man känner att det är monotomt efter två dagar. En stor fördel är i alla fall att jag nu vet att det inte är på industigolvet jag vill tillbringa mitt liv, jag kan fundera vidare. Och fundera kan man göra i evigheter känns det som, finns så fruktansvärt många val och lite läskigt är det att man måste börja fatta dem snart..

Går förmiddagspasset denna veckan och det är en ny erfarenhet för mig, tungt att stämpla in klockan sex, men så underbart att gå hem klockan två. Det gör faktiskt en hel del att vara hemma så tidigt och efter att gymmat var klockan inte mer än fyra. Det gillar jag, något jag inte gillar är Svenskan som ska vara klar på Fredag. Får alltid prestationsånger såhär i slutet och allt låser sig. Får samla mina tanka och söka inspiration.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0