Home

Ett dygn har nu passerat. Ett underbart dygn som man kommer minnas länge. 18 år och fri som en fågel, känslan är svår att släppa.

Resan gick utan större problem och det svenska landskapet är vackert. Träden skiftar i orange, gult och rött medans man nästan ensam reser på vägarna. Väl framme hälsas man välkommen med en kram och får en rundtur i huset. Alla är glada och känslan av en trygghet lade sig inom mig.

Själva konserten med Hellacopters var grym. Ren energi från början till slutet och folket på Nöjesfabriken verkade minst sagt nöjda. Låtar som Everything's on Tv och I'm in the band gjorde publiken galna. Synd att det är sista touren de åker på, skulle lätt kunna se dem en annan gång. Efter konserten blev det tillbaks till Deje för lite välbehövlig sömn.

Dagen efter spenderades på Andrea's skola, som hade öppet hus. En liten skola med många trevliga och udda personligheter. Blev assisten för en skivinspelning samt fick undersöka mina förutfattade meningar inför tre personer. Var riktigt trevligt och kunde stannat längre om jag nu inte var så förkyld. Satte mig i bilen och for hem runt två-tiden. Samma väg som dagen innan och samma vackra landskap.

Sitter nu och tycker att det är tråkigt att man missar kvällen. Blev medbjuden på 18-års kalas i Karlstad med Andrea men var tvungen att tacka nej på grund av förkylningen, skulle säkert blivit trevligt. Men är inte så missnöjd i alla fall, kommer garanterat göra resan igen. Har alltid kul med dig Andrea..

Tack för att jag fick hälsa på, kom när du vill - Oskar

Kommentarer
Postat av: Henke

vem är andrea?

2008-10-19 @ 22:15:34
URL: http://mynameishenke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0