Härd

Allas vårat höstlov har nu börjat. Spenderar lovet tillsammans med arbetarna på Härden. Ska inte klaga eftersom man får betalt och jag faktiskt inte känner något enormt sug efter slö-tid.. Lika bra att ta och jobba lite så man har något att sysselsätta sig med om dagarna, eller ja, så sysselsatt var man inte då hela maskineriet hade stått stilla och därför bara matade in detaljer men spottade inte ut dem igen. Det betyder halverat jobb och med mig på plats blev det ännu mindre för oss att göra. Blev lite plockande och städande. Förhoppningsvis finns det mer att göra i morgon.

Lovet känns som en ypperlig tidpunkt att ta igen förlorad tid. Idag tog jag tag i träningen och förnyade mitt gym-kort. Blir skönt att börja träna och plåga kroppen igen. Dessutom har jag betat av några av de roliga matteuppgifterna jag missat efter min sjukfrånvaro. Svenska muntliga ska också göras denna veckan. Blir ett aktivt lov denna gången..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0