Waiting on a sunny day

Lugna dagar, mycket lugna dagar. Halvsjuk och orkeslös kan sammanfatta min vardag nu i juletid. Inte många knop har gjorts idag, städade i alla fall rummet och rakade mig. Måste få in en rutin på det då det alltid ska behöva gå alldeles för långt innan man rakar bort skägget, ska ju inte behöva se ut som en luffare varje gång. På eftermiddagen blev det att hälsa på kusinerna och ta en fika. Börjar få dåligt samvete nu när jag inte gjort min engelska uppgift ännu, men jag vet inte, känner mig sjukt blokerad i huvudet. All fantasi är liksom som bortblåst, vilket kanske märks här också... Får ta och tvinga mig att skriva den i morgon.

Dessutom har jag en blåsa på tungan och det går mig på nerverna. Funderar på att tugga av den på några strategiskt valda punkter. I nuläget väger jag fördelar mot nackdelar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0