Feel

Nu har halsduken hamnat runt halsen för det är fan inte varmt här. Ingen mer dropp för mig tror jag vilket känns bra, lite större rörelse frihet då man inte behöver dra runt på droppställningen vart än man ska heller. Inte mycket att göra såhär en måndag eftermiddag, har vandrat runt lite och kollat runt. Det är jag och sen 70+ som vistas här, känns som att vi har mycket gemensamt. Men hoppas på att få åka hem i morgon, skulle som sagt vara trevligt, vilket jag skrivit ett antal gånger nu om jag tänker efter. Känns som att det är lätt att bli långrandig på ett ställe som detta, tankarna blir lite begränsade på så små ytor känns det som. Inte lätt att se the big picture när man är instängd i ett litet kliniskt rent rum. Hoppas det är något kul på tv ikväll!

Kommentarer
Postat av: sandra

haha, det är väl alltid en början. ligger före mej iaf ;) men se till att bli bra nu!

2008-12-01 @ 21:39:14
URL: http://perfectmess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0