Timmar

Dagen har i princip flugit fram, timmarna tickade iväg snabbare än väntat. Åkte till Örebro med agendan Julklappsjakt i huvudet, släppte av föräldrarna på Ikea och hoppade in på Marieberg. Eftersom jag shoppar sällan, aldrig med vissas måttstock, kände jag inte igen mig alls då de byggt om hela stället. Trevligt tänkte jag och började flanera runt bland butikerna. Självklart blev det inte många, eller ja, inte en enda julklapp som införskaffades. Köpte lite kläder och blev riktigt nöjd, tänker inte gå in mer specefikt då detta då kan uppfattas som en mode-blogg och det vill vi ju verkligen inte..

Som man kanske kunde ha förstått var jag klar rätt så snabbt och fick rätt mycket extra tid till att vandra omkring i köpcentrat då mor och far skulle ta sig igenom både Ikea och diverse andra ställen. Fick en glimt av Markolio som tydligen fortfarande är "känd" och satt och signerade lappar vid ingången, annars så spenderade jag en lång stund på en bänk och filosoferade över människorna som vandrade förbi i all julstress.

Väl hemma och trött som efter, ja shopping eller hinderbana, har jag satt tänderna i fysiken ännu en gång. Sista timmen har faktitiskt varit relativt positiv och ännu ska man ju inte sova. Det roliga räcker ju av någon anledning så otroligt länge.

Kommentarer
Postat av: Andrea

Saras pappa körde markoolio och sonja aldén när dom va i karlstad härom dan. Han sa att han va sjuk i huvvet, men jag fatta inte om han skojja eller inte.. Han är svår ^^

2008-12-13 @ 19:28:25
URL: http://lovelydea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0