The Game

Eftersom jag igår avslutade Shantaram så är jag nu boklös. Sitter och funderar på om jag ska fortsätta att vara det nån dag eller börja med The Game eller Spelet som man försvenskar det till. Ska bli spännande att läsa denna omtalade bok om raggningstekninker. Många säger att den är riktigt bra och förhoppningarna har börjat bli ganska höga. Tror jag sitter och skjuter lite på det omedvetet, kan det vara så att boken ska förändra min syn på raggning. Är det sista gången jag sitter här och har den syn på livet som jag faktiskt har, chansen finns ju faktiskt att Spelet kan revolutionera mitt liv. Antagligen kommer den inte göra det, men kanske. Är lite spännande.

Sen att i bokens inledning förtäljer:

Män kommer att förneka det.
Kvinnor kommer att betvivla det.
Men jag ger er sanningen här,
osminkad, sårbar och oroande äkta.
Jag ber er om förlåtelse i förväg.


Detta kanske kommer förändra mig. Vem är jag när jag slutat läsa, en av Strauss lärljungar? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0