Spotify

Har börjat pluggandet nu, matten gick riktigt dåligt så just nu är det halvtidsvila och jag sitter och surfar runt i Spotify. Inte alls bra att jag fick hem det igår då det är en stor anledning till att inte plugga. Fattar inte riktigt hur det kan vara så snabbt, men är riktigt imponerad av omfattningen och snabbheten. Känns helt klart som att det är framtiden som tagit ett steg närmare.  Kanske ska nämna för den som inte vet att Spotify är ett program som streamar musik från internet, lite som att ha itunes med nästan oändligt bibliotek.

Så nu när jag skrivit finns det nog inga mer bra ursäkter kvar så finns bara att axla kemiboken och börja nöta. Börjar redan känna mig hungrig, dåligt tecken tycker jag.

Kommentarer
Postat av: pescha

You've got spotified!

2008-12-10 @ 13:44:52
Postat av: elin

spotify lät ju riktigt schyst! :)

2008-12-10 @ 20:11:31
URL: http://elinalbihn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0