Slow passing time

Lite mer uppdateringar, träffade en ny läkare idag, verkar som en bra kille. Snackade lite och det verkar som att jag ska få åka hem i morgon, förhoppningsvis. Har även fått äta lite nu, en orostad vit macka med ost. Kanske inte tycks vara mycket för världen men trevligt att tugga på något. Kanske ska beställa in en till snart, är fortfarande hyggligt hungrig. Annars händer det inte så mycket här, passade på att fly rummet då det kom några snubbar som skulle dra tv-kablar så nu sitter jag här i konferensrummet igen. Jesper och Magnus var här för ett tag sen och kollade så att jag levde, något som var riktigt schysst tycker i alla fall jag. Annars kan väl dagen mest sammanfattas med dålig tv och en massa väntan. Skulle vara skönt att få komma hem och sova i en riktig säng, inte direkt hästenssängar man sover på här. Men jag ska väl inte klaga, är ju billigt att bo här. Ingen mat/godis eller bensin har ju gått åt under helgen så de egna finanserna frodas ju av detta besöket. Alltid något..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0