Psych

Ännu en vecka har snart passerat känns det som, sjukt fort går tiden nu när den närmar sig ledighet. Har kännt mig sjukt isolerad på sistone och mest bara suttit hemma och filosoferat, vilket är riktigt farligt för psyket. Var därför väldigt viktigt att åka och hälsa på Tobias idag och bara få diskutera omöjliga och möjliga saker några timmar. Synd att killen ska vara så sjukt uppbokad med saker hela tiden annars skulle han få fungera som min hjärnskrynklare på heltid.

Lite updates från skolbänken är att jag i princip är klar med kurserna i verkstan och känner mig nöjd med resultaten där ute. Har räknat lite och kommit fram till att det är fem dagar kvar i skolan som jag ska gå på innan jul och tre prov att göra. Så i morgon och på söndag blir det att bita i det sura äpplet och ta tag i fysiken. Har ju haft en del hinder men kan ju inte skylla på det känns det som, blir några timmar sen, det har jag bestämt.

Nu blir det publik service med På Spåret tillsammans med Sveriges äldre befolkning.

Kommentarer
Postat av: Andrea

Fem dagar?! Vi går till 19:e :O

2008-12-06 @ 17:14:31
URL: http://lovelydea.blogg.se/
Postat av: Andrea

Fem dagar?! Vi går till den 19:e :o

2008-12-06 @ 17:16:29
URL: http://lovelydea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0