Pro

Produktiv lördag. Förklaring följer, kikade på Oldsberg och Co igår kväll och rundade av med Robins. Efter det kände jag mig sömning och la mig och sov, kändes lite fel att sova så tidigt en fredagkväll men ack så skönt det var. Vaknade idag vid en alldeles för tidig timme och tvingade igen ögonen för en stunds dvala. Vad har då vart produktivt denna lördag, jo utvilad som jag var blev det den vanliga städningen och sen hårda, teoretiska, tag för att greppa fysiken. Hittils har det varit blandade resultat med den, mycket jag inte fattar och måste säga att detta kapitel om vågor inte direkt får mitt hjärta att bulta snabbare. Det blir inte roligare av att mina anteckningar består av stora informationsmässiga hål från lektioner jag missat.

Tanken på att åka till Örebro skjuts till morgondagen då resten av familjen skulle dit. Blir att ströva runt och leta lite julklappar och kanske något till en själv också. Dagens I-landsproblem är att inte ha något att önska sig i julklapp. Ett problem som drabbat mina föräldrar ett antal gånger. Alltid har det stått "Överraska mig" på mina klapplistor, något jag tyckte var bekvämt men nu förstår inte alls är speciellt kul för den som ska köpa presenten. Står det så på mina barns önskelistor i framtiden är det nog bara för den gången, för överraskade skulle de nog bli om de inte fick något. Suprise Suprise ungar, detta hade ni inte räknat med, och god jul.

Kommentarer
Postat av: Andrea

Ingenting till dina barn?! Fy vad elakt xD

2008-12-06 @ 17:19:17
URL: http://lovelydea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0