Personal refugee

Sitter här och tuggar chinapuffar medans jag läser om mina släktingar som kamperar i Thailand, sol bad och lugn vardag i stora drag och tycker inte det låter helt fel såhär när det är ett regningt december. Om man skulle nämna något om fysikprovet så tror jag det gick bra, över förväntan faktiskt. Återstår bara att se vad det riktiga resultatet blev. Inte mycket kvar i skolan förutom två prov, storlek större. Ska ägna resten av veckan och helgen i deras tecken och det kommer förhoppningsvis ge resltat. Men idag kände jag mig ärad en vilodag och därav också lite godis. Inte många tankar nu, har inte direkt haft tid eller ork att filosofera något speciellt. Boken Shantaram är dock riktigt bra tycker jag och just nu läser jag med en äcklande fascination om fängelseförhållandet i Bombay. Halva boken utläst, halva kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0