Jul, almost

Jul, jul och jul. Alla skriver om den och jag nämner den väl i all hast. Visst är det jul på många vis, men saknar den gamla känslan över att få presenter. Kommer ju inte direkt ha svårt att sova och sen vakna jättetidigt för att springa ner och skaka och klämma på alla klappar och känna avundsjukan eftersom brorsan fick det största paketet under granen. Men vi ska väl alla växa upp, mer eller mindre. Helt vuxen ska jag aldrig bli, men jag får väl acceptera att vissa delar av mig blir vuxen.

Har precis käkat årets första julskinka och det smakade gudomligt! Den grisen dog inte förgäves. I morgon blir det att hälsa på kusinerna och äta god mat, se på Kalle och byta klappar. Helt lagom och mycket mysigt, hoppas på att tomten skaffat mig någon spännande bok, lite tomt nu när jag läst ut de flesta av de jag hade på lager..

Ska också skriva nån rad om att allas våran tobias tog körkort idag! Riktigt kul tycker jag! Han är i skrivande stund på väg ut hit och vi får se vad som händer, fick ett infall till att vi skulle tända eld på käglorna och kasta lite med dem, skulle vara sjukt kul då det är länge sen sedan, om ifall så kan ni väl läsa om skogsbränder i mellansverige i morgon. Men det är nog ingen fara.. Juggle or burn!

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Det vart ett par riktigt fina bilder må jag säga! samt en film som ja, vart sisådär. Men mycket kul!

2008-12-25 @ 14:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0