Empty sky

Slut på kemi, fan va härligt. Ska man analysera provet så skulle jag tippa en gyllene medelväg, inte dåligt och inte bra. Vilket är ett resultat jag själv hatar men har lärt mig att acceptera då och då. Men man kan ju inte kunna allt, som någon bildad människa skall ha sagt. Nu är en i alla fall det största skolprojektet avbetat inför jullovet, inte för att jag tar paus med det, nu väntar matten tills på onsdag. Har bestämt mig efter många om och men att jag inte har något att förlora på att skriva ett prov till och bara att bita i det sura äpplet och plugga. Nog om skolan, börjar ju bli alldeles för långrandiga inlägg..

Vad ska man då göra på jullovet då? Det känns som en utomordentlig sak att fundera över, jag har i alla fall kommit på några saker jag ska göra.
Ett: Åka skidor, så länge sen att det ska bli spännande att se om det sitter kvar eller om man glömt bort det, fast det tror jag inte, no worries.
Två: Äta fruktansvärt mycket julmat.
Tre: Träna, om man äter mycket ska man träna mycket.
Fyra: Åka bort, vart vet jag inte, men resa måste man ju göra. Får ta och hälsa på någon trevlig människa.

Tips på musik för den som bryr sig, albumet The Rising med Springsteen är en pärla. Perfekt December musik.

Kommentarer
Postat av: Andrea

Ta två flugor i en smäll och kom och åk skidor hos mig :) Måste också öva upp mig, för vi ska ha en friluftsdag i januari och jag inte åkt snowboard på läääänge..

2008-12-16 @ 19:36:38
URL: http://lovelydea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0