City of ruins

Som väntat har jag fastnat helt i The Game, passande nog är min kropp kraftlös inför en kommande förkylning så känns helt rätt att sitta och läsa i en fåtölj framför en brasa och med en spinnande katt vid fötterna. Stör mig en aning på att boken är på svenska, men jag föll för latheten att faktiskt ha den på sitt eget språk. Dock får man svälja en del översättningar som är helt gräsliga. Wingman har de översatt till rotekompis, för att ta ett exempel. Neil Strauss är dock ett geni grundat på vad jag läst hittills.

Mysigt att mormor och morfar kom upp idag. Alltid trevligt när släkten är närmare, fick hjälpa till att släpa in en till soffa som de köpt till grannhuset, fanns tydligen inte tillräckligt med soffplatser när mormor skulle få besök senare.. Nej nu ska jag återgå till min bok och försöka att kurera min förkylning.

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Så sant! alla som läser denna blogg bör också läs "The Game" på original språket

2008-12-20 @ 23:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0