Blackest eyes

Skjuter saker på framtiden är min sysselsättning i skrivande stund. Blev distraherad av nya avsnitt av How I Met Your Mother och Big Bang Theory och lite godis som var över från igår, nu känner jag mig fortfarande lika omotiverad att börja studera kemin och matten som innan. Inte för att jag inte har tid, har fruktansvärt mycket tid, kanske det som är problemet. Men får ta och börja läsa snart, annars hamnar jag i den vanliga sitsen av att sitta i sista sekunden och läsa. Men tror på mig själv och i morgon kommer jag garanterat få tonvis med saker gjorda..

Juletider på allvar nu då reklamfilmerna med underkläder i julestil har kommit, så elegant och så enkelt, tror det var lindex som körde sin och nu börjar man ju fundera på vart H&M har sin, brukar ju alltid komma en "chock" reklam från dem som får hela det konservativa Sverige att sparka bakut. Själv längtar jag och tycker det är en bra tradition man börjat på. Mer reklam i den stilen i rutan.

Kommentarer
Postat av: elin

jaså, så du gillar såna reklamer? lr vilken kille gör inte det? =P

2008-12-09 @ 20:44:27
URL: http://elinalbihn.blogg.se/
Postat av: Tobbe

Oskar Oskar... jag säger då det... :D



Bra låt!

2008-12-12 @ 17:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0